13621645
Raspoloženja mogu biti zarazna; vrijedi li isto i za depresiju?

Jedno istraživanje propituje na koji način se raspoloženja šire kroz grupe na društvenim mrežama. Rezultati ukazuju na to da se raspoloženja zaista mogu prenijeti, dok depresija ne može. Ovo je zanimljivo otkriće obzirom na rastuću rasprostranjenost depresije kod tinejdžera. Podaci Svjetske zdravstvene organizacije (WHO) ukazuju na to da depresija zahvaća oko 350 milijuna ljudi na […..
4 d
13614577
Planiram trudnoću, korisni savjeti

Redovito pratite vaš menstrualni ciklus Žena koja želi zatrudnjeti mora pratiti da li je njezin menstrualni ciklus uredan, odnosno da li dolazi do više dana kašnjenja. Tako će žena moći bolje predvidjeti vrijeme ovulacije.  Žensko jajašce je plodno samo 12 do 24 sata nakon ispuštanja, prema američkoj udruzi za trudnoću. Međutim, sperma može preživjeti u […..
5 d
13610348
Najbrži način da zaustavite plač djeteta

Dječji plač je trajni izvor stresa za roditelje. Taj problem je također postao tema ozbiljnog znanstvenog istraživanja. Šivajući visoko osjetljive mikrofone unutar dječjih rukava, James Green sa Sveučilišta Connecticut i Michael Potegal sa Sveučilišta u Minnesoti snimio je preko 100 plača i analizirao njihove fonetske kvalitete. Rezultati su objavljeni u časopisu Emot..
6 d
13599571
Kako znamo da se Veliki prasak uistinu dogodio?

Većina znanstvenika slaže se da je svemir započeo Velikim praskom. No, kako znamo da se nešto dogodilo prije toliko vremena? Svemir se širi Kad bacimo pogled na noćno nebo, zvijezde koje vidimo nalaze se unutar naše galaksije. No, također postoje i neke maglovite mrlje za koje nam treba teleskop kako bismo ih jasno vidjeli. To […..
27.11.2022 01:36:22
13594408
Rođeni vođa? Sposobnost vodstva je nasljedna

Prema rezultatima jednog istraživanja na UCL-u (University College London), genetske razlike značajno su povezane s vjerojatnosti kojom ljudi preuzimaju upraviteljske odgovornosti. Studija objavljena na internetskom portalu Leadership Quarterly prva je koja prepoznaje specifične DNA sekvence povezane s tendencijom pojedinaca da zauzmu poziciju vođe. Međunarodni istraživački tim, uključujući i akad..
26.11.2022 01:26:13
13576168
Djeca alkoholičara češće povezana s nasilnim partnerskim vezama

Odrastanje uz alkoholičara u obitelji ima još nekih mana za koje nismo znali..
23.11.2022 13:06:30
13573263
Kako ukloniti akne?

Svako je barem jednom u životu imao problema sa aknama. Nažalost kod nekih je ljudi to kronični problem, u ovome članku ćemo istražiti moguća liječenja. Do pojave akni dolazi kada masne izlučevine iz lojnih žlijezda kože začepljuju male otvore za folikule dlake (pore). Ako su otvori veliki, dolazi  do mitesera: male točke s tamnim središtem. […..
23.11.2022 00:56:09
13564341
Strah od sjedenja na javnom WC-u je, navodno, neopravdan

Hoćete li vjerovati stručnjacima..
21.11.2022 18:46:43
13557299
Djeca i video igrice: vodič za roditelje

Video igre za djecu mogu zabavljati vaše dijete danima – ali onda ih nekako morate natjerati da prestanu.  U roditeljstvu nam se čini da stalno koristimo riječ ”NE”: Ne, ne možeš doručkovati Kinder jaje; Ne, ne možemo kupiti konja; Ne, ne možeš ostati budan cijelu noć, itd…. “Koje bi video igre moje dijete trebalo igrati?” […..
20.11.2022 18:35:33
13553786
Poboljšava li dnevni seks kvalitetu sperme?

U nekim slučajevima, mali broj spermija može biti izvor problema i ponekad se može ispraviti smanjenjem broja ejakulacija kako bi se osiguralo da svako oslobađanje sperme sadrži maksimalni broj mogućih spermija. Muška neplodnost može biti izazovni problem za parove koji žele bebu. U nekim slučajevima, mali broj spermija može biti izvor problema i ponekad se […..